^Wróć do Góry

Facebook Like Button

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

hair saloonFacet budzi się po kilkutygodniowym piciu, cały siny i zarośnięty. Idzie do łazienki, staje przed lustrem i zaczyna się sobie przyglądać, intensywnie przy tym myśląc. Nagle słyszy z kuchni: - Mietek, zjesz śniadanie? Facet wali się w łeb i mówi: - A... Mietek.

+48 509-435-688
admin@abckomputera.com.pl

abckomputera.com.pl

o komputerach i nie tylko . . .

Ewolucja / Evolution (2001)

Ewolucja(2001)Ewolucja / Evolution; (2001) - Lektor / PL; Reżyseria: Ivan Reitman; Scenariusz: David Diamond, Don Jakoby, David Weissman; Produkcja: USA; Gatunek: Komedia, Sci-Fi; Czas: 1 godz. 41 min.; Obsada: David Duchovny, Orlando Jones, Seann William Scott, Julianne Moore, Dan Aykroyd, Ethan Suplee, Ted Levine, Wayne Duvall, Sarah Silverman...
Na Ziemię spada meteoryt zawierający szybko ewoluujące organizmy. Badający go profesorowie odkrywają, że kosmici potrafią błyskawicznie przystosowywać się do nowych warunków i stanowią niebezpieczeństwo dla lokalnego ekosystemu.
Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele (Julianne Moore). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory?
Dwaj naukowcy, Ira Kane (Duchovny) i Harry Block (Jones), przybywają na miejsce, gdzie spadł wielki meteoryt. Natychmiast przystępują do badań i wkrótce odkrywają, że we wnętrzu meteorytu przybyły na Ziemię proste, jednokomórkowe formy życia z kosmosu. Wszystko wskazuje na to, że szybko zadomowiły się one na naszej planecie. Nie mija wiele czasu, a na miejscu zdarzeń pojawia się arogancka wysłanniczka rządu Stanów Zjednoczonych Allison Reed (Moore), która za wszelką cenę stara się skompromitować Irę i Harry'ego. Obce formy życia rozwijają się jednak w zastraszającym tempie i nasi bohaterowie uświadamiają sobie, że jeśli chcą ocalić rodzaj ludzki, muszą za sobą współdziałać, bo czeka ich starcie z przybyszami z kosmosu, którzy zdążyli przybrać monstrualne rozmiary.
8/10 Bardzo fajna komedia Science Fiction. - (autor: numer6)... Chyba jedna z najlepszych z gatunku komedia i połączenie Science Fiction ten drugi gatunek doskonale łączy się z tym pierwszym mi film bardzo się spodobał ma doskonały humor fajną znaną obsadę generalnie wszystko na plus film polecam każdemu kto lubi dwa wyżej wymienione gatunki bo podczas seansu naprawdę każdy może się dobrze bawić.... czytaj dalej